Tuesday, December 10, 2013

Shaklee Energizing Soy Protein (ESP)

Salam. My next review after Mealshake will be the famous ESP. Ni antara bestselling product dalam Shaklee. Kenapa saya ambik ESP? Masa tu saya still exclusive BF my baby jadi selalu rasa lapar. Saya ambik ESP untuk gantikan junk food yang saya selalu ambik sebagai snack untuk kurangkan rasa lapar. At first saya tak berapa suka sangat ESP ni sebab bila campur dengan air suam macam tak boleh nak telan. Lepas terperap ESP tu baru la ku tau rupanya ada banyak resipi ESP ni, boleh campur dengan minuman / bahan lain jugak..hehehe

My favourite is just milk + ESP. Senang, cepat and sedap. ;)
 
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Apa kebaikan Shaklee ESP?
  • Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten
  • Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.
  • Menjadikan kulit muka lebih halus dan berseri
  • Membantu untuk mengurangkan berat badan kerana protein memberikan rasa kenyang yang lebih lama
  •  Memberi tenaga untuk ibu-ibu yang sibuk
  • Membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat
 ** Result berbeza mengikut individu dan amalan pemakanan. Paling penting kena pastikan minum air masak yang cukup.

ESP ni bukan saja untuk wanita dan ibu-ibu ye. Bapa-bapa dan kanak-kanak (atas 1 tahun) pun boleh minum jugak. So apa lagi meh ler try satu canister, boleh share satu family terus. Contact saya ye! *wink*

Price: RM150
Postage: RM10 (WM) RM20 (EM)
** harga pos tu flat price ye tak kira la nak beli berapa banyak item pun.
** nak buat payment guna credit card pun boleh, contact saya.

Whatsapp/SMS : 019-9325836
Email: sue_xoxo@yahoo.com
Shaklee ID: 1086660

Note:
Nak jadi ahli Shaklee?
Pendaftaran : RM65
Postage: RM10 (untuk member kit)

No comments:

Post a Comment