Tuesday, December 10, 2013

Shaklee Mealshake

Salam.

Produk pertama Shaklee yang saya consume is Mealshake so its only fair that it will be the first product yang saya nak buat review..hehe

First time saya try mealshake masa baru habis berpantang pertengahan 2012. Sebagai seorang exclusive BF mom semestinya la saya sentiasa lapar siang malam pagi petang. My sister (a doctor, a Shaklee consumer and also my Shaklee referrer) suggested I ambik Shaklee Mealshake or ESP. Rasanya at that time Mealshake tengah promo 'Buy 6 Free 1' kot tu yang I ambik Mealshake. Mealshake ni bukan untuk kanak-kanak je ye. Orang dewasa pun boleh consume.

Antara kebaikan Mealshake:

- Hidangan yang pantas dan mudah disediakan.
- Menyediakan nutrisi yang lengkap
- 19 vitamin dan mineral disamping protein, fiber dan kalsium.
- Memberi rasa kenyang yang lama.
- Pengganti snack untuk mengalas perut dengan hidangan yang berkhasiat.
- Rasa vanilla yang enak sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa.

Insyaallah sekarang saya nak cuba bagi anak saya makan mealshake sebab dia jenis susah nak makan and berat badan lambat naik.

Apa kebaikan Shaklee untuk kanak-kanak?
- Menambah selera makan kanak-kanak.
- Mengandungi nutrisi utama yang diperlukan untuk tumbesaran.
- Boleh membantu kanak-kanak yang overweight.
- Sebagai pengganti makanan untuk anak yang tak suka makan.
- Rasa vanilla yang enak yang insyallah kanak-kanak akan suka.


Cara pengambilan:
Dewasa - 2 sudu besar campur air masak / susu / apa-apa minuman
Kanak-kanak - 1 sudu besar campur air masak / susu segar / susu formula
** Jangan sesekali gunakan air panas untuk menggelakkan nutrients mati / rosak

Harga: RM113.75
Postage: RM10 (WM) RM20 (EM)
** harga pos tu flat price ye tak kira la nak beli berapa banyak item pun.
** nak buat payment guna credit card pun boleh, contact saya ye.

Contact me! :)
Whatsapp/SMS : 019-9325836
Email: sue_xoxo@yahoo.com
Shaklee ID: 1086660

Note:
Nak jadi ahli Shaklee?
Pendaftaran : RM65
Postage: RM10 (untuk member kit)

No comments:

Post a Comment